Reklamacije i povrati
Ukoliko je kupac iz bilo kojeg razloga nezadovoljan isporučenom robom, može uputiti prigovor tj. reklamirati robu, putem e-maila: info@zdravahrana.ba ili na br. tel. 035 304 667. Kupac ima pravo na povrat robe u slijedećim slučajevima:
– Roba koju je primio nije naručena
– Isporuka je neopravdano bila duža nego je to naglašeno u “Plaćanje i dostava”
– Roba kojoj je istekao rok trajanja
– Roba koja ima fizičko oštećenje i nije upotrebljiva
U slučaju opravdanog prigovora, obaveza pravnog lica Studio PROGRES d.o.o. Tuzla, kao vlasnika web shop-a Zdravahrana.ba je da u roku 7 dana kupcu izvrši zamjenu artikla o svom trošku, kao i da organizuje transport povrata reklamirane robe, također o svom trošku.
U slučaju nemogućnosti isporuke zamjenskog artikla, kupcu se nudi mogućnost dostave nekog drugog artikla u istoj vrijednosti. Kupac ovu opciju nije obavezan prihvatiti, te mu se kompletan trošak, nastao iz isporuke robe koja je za povrat, vraća.
Tehnički povrat sredstava je potrebno izvršiti u roku od 7 dana, u dogovoru sa kupcem (na tekući račun, isplata putem kurira itd.).
Ne odobravamo povrat ispravnih, a korištenih proizvoda, kao i povrat ispravne rinfuzne robe.
Kupac je obavezan robu po isporuci pregledati, te ukoliko ima bilo kakav razlog za prigovor, to može uraditi u roku od 24 sata od prijema robe, na gore pomenuti e-mail i br. tel.